Tallboll

Tallboll
Här får ni se min tallboll som jag med stor möda åstadkom i förra veckan med Mervi.
Annars har dagen vart väldigt aktiv...har tvättat EN tvätt, hämtat bussen från stan så nu har inte Annika nåt fint att se på när hon har rast..., bakat Peppes favvokakor och en apelsinchokladkaka...Fasen vad lite det blev när jag skrev det...tyckte att jag vart så aktiv...
I morgon åker vi till Luleå för att shoppa lite firmagrejer, fast Janne lovade mej att jag skulle få springa in på OBS och kolla om dom har kvar av julgardinerna som jag köpte i fjol och som jag skulle behöva till ett fönster till...
På lördag är det ett litet party...som huvudpersonen inte känner till men som ska bli kul att se minen på när personen i fråga inser att festen är dennes!
Nu ska jag slänga på lite blockchoklad på kakan och sen tar jag en öl och svalkar mej med, här inne är det nog 30grader minst...
Ha en skön kväll och natt kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej och tack för receptet! Skall baka imorgon då jag varit hos Malin o Stefan . Skall vara barnvakt åt Emil imorgon också. Han är så härlig. Men em skall jag baka.

Postat av: aegnes

apelsinchokladkaka låter intressant. kan man få receptet? bilderna har kommit fram med "posten", tack så mycket.

2005-12-08 @ 21:57:08
Postat av: Cecilia L

Vad fin den ser ut , tallbollen !
Allt du bakat låter så gott.
*ler insmickrande*....kanske får man smaka något en dag...

2005-12-08 @ 22:45:59
Postat av: Kristi

Hej, hej på er. Tänkte precis igår att skulle vilja baka nåt men kom inte på vad. Nu vet jag! Tack. Det här var ju roligt. Nu får man vet vad ni allihopa håller på med helatiden. Kul
Ha det så jätte bra.
Kram Kristi

2005-12-09 @ 11:37:45

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)