Raaaap....

Oj oj oj vad mätt jag är...kyckling, ris och sås och vichyvatten...Har vart till Happis i dag med Janne och shoppat loss lite på Maxi.
Medans Janne var på Alko gick jag in på Tositori och köpte en tomtedräkt till Kasper för 1euro och en grönaktig härlig tröja till mej för 5euro, den sistnämda har jag just tatt ut från tvättmaskinen efter en nogtann sanering...
Tänkte göra så mkt när jag kom hem men som vanligt fastnade jag i en bok...
Nu nåt lite småroligt! Janne skulle köra hästkraken och då skulle jag gå dit och släppa ut dom ur stallet...
Fasen vad skraj jag vart...först skulle jag ta lös henne på ena sidan och sen på den andra men först öppnade jag dörrarna...hon blev ngt stirrig av det...men då hon var lös SPRANG jag ut från stallet och bakom dörrn där Kasper stod och darra efter att jag skrämt upp han lite...och vad vi skrattade han och jag, vi hade ju vart oerhört modiga....Efteråt sa Janne att dom som onte brukar öppna dörrarna förrns hon är lös för det är då hon blir stirrig...jag sa att jag inte har nån lust att bli nersprungen...
Har vart flitig i tvättstugan i dag men det brukar inte hålla i sej i så många dagar...
Nu ska jag slänga mej på soffan och kolla film...."Barnaskrik och Jäkelskap"...Ha det så gott bloggetilainare!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Imorgon är jag ledig, ska till in till stan för att eventuellt kolla in snygga kläder, det kanske inte blir kyckling efteråt, men väl pizza.

2005-12-07 @ 18:46:07
Postat av: Cecilia L

Men Kajsa, min STORA-syster, du brukar väl inte vara rädd för hästar?
Ni växte ju upp på ridläger?

2005-12-07 @ 19:05:02
Postat av: elli

Kera suster!!!! Jag har med vart flitig i dag. 2 tvättar, (varav en är kvar i maskinen och känner jag mej själv rätt så är den kavar där i morrn med) Desutom strykt juldukar och andra kläder och STÄDAT mitt arbetsrum. Bara skurnig kvar men det tar jag då loftet och gästrummet är klart. Fan vad jag känner mej duktig. Nu ska jag läsa en Ulf Lundell bok och ta ett glas rött. Kram
Förresten passade jeansen?

Postat av: Annika

Usch....jag har hakat efter med tvätten, IGEN!!!

2005-12-07 @ 20:24:19
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Monica

Ops! Gjort det igen! fel alltså, var in på tidigare datum med kommentar. Hmmm... svårt att få svar då kanske.

2005-12-08 @ 07:15:50
URL: http://monica.webblogg.se
Postat av: Anki

Jaså det är inte bara jag som är rädd för hästar..
Trodde jag var ensam.

2005-12-08 @ 20:27:26
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)