Migrän

I dag har jag alltså vaknat relativt tidigt med en migrän hängandes i huvudet...Kunde inte sova, var tvungen att kliva upp och ta tabletter och sen sätta mej i soffan helt stilla. Har vaknat till och från sen klockan 2 i natt men sen när klockan blev liter efter 5 så klev jag upp.
Sen började jag frysa lite så jag steg upp från soffan och hämtade en filt, då var det kört...jag hann till toan innnan jag "vomerade". Jag har blivit succesivt bättre under dagen och vid ettsnåret var det nästan helt borta, jag garderade med en halv stark tabl som jag fått av Elli, och det hjälpte!
har vart värre aktiv i dag efter "anfallet"...jag har dammsugit nästan överallt och städat Kaspers rum och Lydia fick sina gardiner upp, hon och Vicktor städade först.
Har setat med flickorna och planerat julen, typ vem som köper vad och vem som gör vad. Tänk det är bara 10 dgr kvar...
Wille har vart och lekt med Kasper i dag och jag måste säga att dom är bra på att leka, dom hittar på själva olika lekar och det har vart rent underhållande att lyssna på dom, egentligen borde man ju skriva ner vissa väl valda meningsutbyten...
Nu ska jag kolla in ungarna i sovrummet, det hörs lite glam och stoj därifrån...
Jag tycker att en del bloggisar är mer aktiva än andra...är det månne stress inför julen eller?
Godnatt kära vänner och sov så gott, för det ska jag försöka göra...
Kul Micke att du kommentera!

Kommentarer
Postat av: häxan1

Nu är det julstress och sjukdommar, som gör, att vi hinner inte vara här så ofta!
Hoppas du mår bra nu, ha det så bra!

2005-12-15 @ 09:12:56
Postat av: Annika

Tack för att Wille fick komma o leka en stund igår.

Postat av: elli

Vad skönt att migränen gick över. Det är HEMSKT att ha det. Kramisar

2005-12-15 @ 18:09:04
URL: http://elli.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)