Livet

Visst är det otroligt att vägverket prioriterar älgarnas liv framför oss... Jag har  ofta undrat i mitt stilla sinne varför man ska ha viltstängsel över huvudtaget eftersom det är så synd om älgarna som vill korsa vägen?!
Janne har fart med Lydia,Henny,Rasmus och Heikki till stan för ungarna har bandyträning där.
Själv har jag tagit ett bad eftersom jag vaknade med huvudvärk...fick ta en äcklig svartvinbärspanodildryck i går kväll för jag hade så ont i mitt vänstra öra.
Jag fick med mej helt fel gardin till mitt fönster men köpt är köpt och den får duga...ska sätta tomtarna ipå fönstret i dag så man blir en låda mindre i hallen...
Hemligheten som jag vet kommer inte JAG att säga ännu utan jag måste få tillåtelse först...kanske till veckan, förhoppningsvis...fast andras tungor kanske är snabbare än mina fingrar på tangentbordet...
Min apelsinchokladkaka är verkligen jättegod! Du kommer att bli poppis på jobbet lillebror  om du bjuder på den!!!
Nu ska jag klä på mej för att sen samla kraft och energi till en uppröjning här hemmavid!
Ha en fin lördag kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: elli

Men herregud, har både du och Annika var sin hemlis??? Eller är det sama? Är nån med barn?? Ska ni skaffa häst tillsammans... Berätta då!!!!!!

Postat av: kajsa

Nyfiken i en strut tillar aldrig och sällan ut....
sanningens minut kanske dyker upp till jul...vi får se och höra med ett och annat öra...

2005-12-10 @ 13:36:22
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: majsan

Man ska hålla på sina hemlisar annars är det ingen hemlis eller hur?
Maten o festen var jättebra o blöt!!!!

2005-12-10 @ 19:27:18
Postat av: Erik

Den verkar så god, så.........
Igår frossade jag i choklad och annat slags godis, så imorgon börjar en relativt mager period igen, som varar några dagar.......... till nästa Lördag och Söndag.

2005-12-11 @ 14:54:36

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)