Jul

Fy så synd om Annika! Att bli så sjuk just före jul och att missa den säkerligen roliga Stockholmsresan! Jag skickar mina "healing" feeling till dej Annika som gör dej piggare.
Själv är jag som vanligt pigg som en pommac...alltid timmarna och dagarna efter en migränattack är det faktiskt så. Jag ska nu ta och dammsuga klart rummet, får ta det i etapper typ i reklampausen på tv:n...
Jag har löst nästan hela korsordet i Icakuriren i dag men dom ord som fattas får jag nog ringa mammaoch pappa om!
Nu ska jag ställa frågorna till Lydia och Kasper, dom ska spela junior Tp...
Ha en skön kväll alla vänner för det vet jag inte om jag får...


Kommentarer
Postat av: Erik

TP är ett trevligt spel, mamma och pappa ska få en version av den.

2005-12-15 @ 20:42:38
Postat av: Anonym

Kakorna, blev allafall, ätbara!

2005-12-15 @ 21:10:30
Postat av: Kristi

Hej!
Visst är det kul med Jul. Speciellt för barn. Tänket önska er alla God Jul om jag nu inte hinner få iväg högen med julkort. Ha det så jätte bra.
Kram Kristi o Joel

2005-12-16 @ 08:07:14
Postat av: Anki

Behöver du hjälp med korsordet?


Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)