Hejsan!

Har bloggat runt lite hos er bloggare och kollat upp befintliga och obefintliga uppdateringar...
Jag vet inte varför mina meningar blir streckade, jaha det gick bort, undrar hur jag gjorde?...
I går dammsög jag så det är fint här inne, måste städa toaletterna åxå så inte våra nyårsvänner behöver gå ut och göra sina behov...Det var lite segt på den toalettstädarfronten i går...var lite upset pga tvättmaskinens vara och inte vara...
I dag kommer mitt och Peppes 1mb minneskort till våra kameror, Pontus vill ha mitt gamla och jag har just tömt kameran och bränt bilderna på en skiva, vill ha möjlighet att fotografera på nyår.
Janne åker till stan i dag och handlar lite som jag glömde i går...han ska leverera blommor åxå så då passar jag på...
Lydia for till Ida och sov över i går och Kasper ska jag väcka om tjugo minuter, lagom till jullovsmorgon på tv börjar.
Fy så hemsk denna hundslädsolycka är!!!! Fruktansvärt måste det vara att först komma hit på en efterlängtad semester med sina barn och när man åker hem har man barnen i en kista...ja det går inte att föreställa sej vilket fruktansvärt öde, usch!!!
Kollade i går på den brittiska kriminalserien på ettan och just innan det slutade så gick strömmen, nu har vi ju Vattefall, vad jag har fattat så har dom tagit över Styrmans företag...tyvärr säger jag för det är längesen vi har haft strömbortfall om man inte räknar in julaftonen...månne varför, jag är inte så insatt i det hela, detta är bara vad jag tror.
Nu ska jag äta en mandarin och invänta att klockan blir 9...
Ha en bra dag kära bloggare!



Kommentarer
Postat av: majsan

Jag satt o tittade på tv imorse o då gick strömmen igen, hörde åxå en helikopter flyga över oss undrar om det var Ekfors?????
Man börjar att tro att det bara var prat om att vi har vattenfall eller!!!!

Postat av: aegnes

jag tittade på samma serie som du men flera ggr blev det alldeles svart på min tv. linda tittade på samma program och på samma tv men HON hade ingen svart ruta. månntro vad detta kan bero på? är det nån som har en förklaring?

2005-12-30 @ 14:13:02
Postat av: Annika

Ja, det beror nog kanske på att vi har Vattenfall nu. Vi har ju knappt haft strömavbrott tidigare. Om man jämför med tex Keräsjoki, som har Vattenfall, så har de titt som tätt strömavbrott.

2005-12-30 @ 15:16:43
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anki

Vi har vattenfall och "ta i trä" vi har aldrig strömavbrott=)
Visst känns det hemskt att de dog på semestern. Känns som om vi alla är skyldiga till det på något sätt. Här är ju annars så "ofarligt" att vara.

2005-12-30 @ 18:47:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

det var alltså INNAN strömmen gick som min ruta blev svart

2005-12-30 @ 21:03:50
Postat av: majsan

var det kanske så att du somnade eller...

2005-12-30 @ 21:17:58
Postat av: aegnes

somnade!? vaddå somnade? jag brukar väl aldrig sova framför tvn =). (dagens största lögn för de som inte känner mig så bra än)

2005-12-31 @ 08:55:37

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)