GOTT NYTT ÅR!!!

Jag önskar att vi alla bloggisar ska få ett bra år 2006!!! Detta året som har varit har inte vart så jätteroligt alla gånger.
1-min älskade pappa fick en stroke
2-Tsunamin
3Jag och min älskade mamma voltade med bussen
4-Bussen blev helt förstörd och gick inte att repa
5-svärfar fick en stroke och är så dålig så han kommer aldrig att komma hem igen
6-min arm som aldrig vill bli bra
7-jobbigt för Pontus i skolan
8-idrottsläraren i Pontus skola vill inte fatta nåt
9-Jannes mosters man Svenne har dött

Det finns säkert mer men nu till de positiva:
1-pappa är hemma och mår förhållandevis bra
2-kan faktiskt inte se nåt positivt i Tsunamikatastrofen
3-jag och mamma klarade oss nästintill helskinnade
4-jag har en fin volvo nu(som står på gården alldels still...)
5-inget positivt i svärfars öde, hemmet som han bor på är det sämsta i hela Kalix kommun...
6-armen ja...det är ju bara en arm...
7-jag ska kämpa för Pontus rätt till en utbildning som passar han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8-han ska få ett realistiskt brav och ett intyg samt en jävla knäpp på näsan...
9-han slipper plågas mera

Jag ska faktiskt ge mej själv ett nyårslöfte!

Börja motionera och minska intaget av söta produkter och ostbågar, helt enkelt ska jag gå ner minst 15 kilo innan sommaren!!!! Min mage börjar se ut som på en höggravid...
Ikväll ska vi äta och dricka och ha trevligt, jag har just nu hamnat i en korsordssvacka...det står still i huvudet...men Annikas hjärna ska hjälpa min i kväll om nu korsordet kommer fram!

JAG VILL ÖNSKA ER ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!!


Kommentarer
Postat av: elli

Hoppla hoppla, vem har hjälpt dej med korsorden????GOTT NYTT ÅR ÄLSKADE ÄGGHALVA. Vi håller tummarna att 2006 blir bättre!!!!!

Postat av: Anki

Annika är nog ingen höjdare på korsord men häxan hon kan...
Hon hittar på egna ord som inte ännu finns i ordböcker.. Men det kommer ju varje år nya ord som man måste lära sig. Hon ligger steget före.
Gott nytt år och hoppas ni får en trevlig kväll.
Fast det vet jag att ni får=)

2005-12-31 @ 17:15:09
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)