4 dagar kvar...

Tänk vad man ska behöva vänta på sina pengar!!!! Jag får min lilla ersättning på fredag...och då skulle jag vara hemma och baka skinkan i ugnen och koka knäck med julmusik i radion...nu blir det inte så utan jag får åka på morgonen och julhandla...månne om jag är ensam om det...nej det är just det...fy fariken för att pressa med hundratals andra typer i affärerna...
Att vara sjukskriven innebär att leva på existensminimum, dom som aldrig eller sällan är det fattar inte hur illa det är... Jag mår uppriktigt sagt illa!!! Alltså av min situation, Vanligtvis jobbar jag 62% och som långtidssjukskriven får jag då 80% på det!!!!
Det här blev deppigt värre nu till nåt kuligare!
Idag ska vi bygga pepparkakshus med min syster...ni ska få se på min blogg hur det blev sen när dom är klara.
Föresten, en deppig sak till...min bil står där den står...går inte igång...nu får jag låna min snälla svärsons bil för att kunna fara på det sista utv. samtal om Pontus!
Nej jag är nog inte på ett speciellt gättigt humör just nu, men det kommer nog...
Ha en fortsatt bra dag kära bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Mikael från STHLM

God jul Kajsa och hoppas att det går br med pepperkakshuset plus utv. samtalet....Mikael

2005-12-20 @ 14:36:58
Postat av: Annika

Det är ju tur att "Suster Uster" har kommit hem iaf, hon sprider glädje mitt i allt det deppiga!!!

Postat av: Anki

Deppa inte ner dig. Du har så mycke annat i ditt liv att vara glad o stolt över. Pengar är ju också bra o ha iallafall nu till jul. Försökte bara pigga upp dig. Hoppas det hjälpte lite=)
Kul o träffa er på maxi idag;-)

2005-12-20 @ 20:31:25
URL: http://anki.webblogg.se

Skriv snälla kommentarer här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Din kommentar:

Tack för besöket - Välkommen åter :)